Job 200 van 417


Report this listing

Solliciteren



L&D Coördinator


Functie

Een greep uit je gevarieerd takenpakket binnen de functie van L&D Coördinator ?

  • Je bent verantwoordelijk voor het organiseren van zowel interne als externe opleidingen;
  • Daarnaast, maak je commerciële afspraken tussen verschillende opleidingscentra en ben je steeds op zoek naar verbetermogelijkheden om bepaalde processen efficiënter te laten verlopen;
  • Met je oog voor detail alsook nauwkeurigheid, zorg je er steeds voor dat onze medewerkers steeds in het bezit zijn van de juiste kwalificaties. Is dit niet het geval? Dan neem jij gepast actie waar nodig;
  • In samenspraak met de planningsafdeling, plan je de medewerkers in voor hun opleiding en breng je hen hiervan op de hoogte;
  • Je stippelt mee opleidingsplannen uit voor zowel lange als korte termijnen. Dit steeds in overleg met planning, directie, HR en operations;
  • Binnen de firma heeft men ook interne instructeurs die je mee zal aansturen alsook begeleiden. Zo breng je hen tijdig op de hoogte wanneer een opleiding zal plaatsvinden en volg je de opleidingen mee op ter rapportering;
  • In samenspraak met HR, plan je mee de introductieweken voor de opstart van nieuwe medewerkers;
  • Je bent mee verantwoordelijk voor het beheer van opleidingsmateriaal;
  • Tot slot, fungeer je mee als back up voor interne instructeurs.

Bedrijfsprofiel:

Dit bedrijf is gespecialiseerd in industriële reiniging. Zij beschikken over een modern en uitgebreid wagenpark met aangepast apparatuur en hechten bijzonder veel waarde aan de veiligheid en de gezondheid van hun medewerkers. Onze klant is in hun sector een zeer gekende firma, zowel in binnen als buitenland. Elke opdracht wordt methodisch afgewerkt op maat van de klanten in de (petro)chemie in de Benelux.

Voor dit boeiende bedrijf zoeken wij vandaag een L&D Coördinator voor hun site in Antwerpen. Kom jij hen versterken ?

Jouw profiel

Is plannen en organiseren je tweede natuur? Behoud je moeiteloos het overzicht wanneer er verschillende opleidingen tegelijkertijd lopen. Ben je communicatie sterk en dit zowel mondeling als schriftelijk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als L&D Coördinator herken jij jezelf in onderstaand profiel en beschik je over de volgende competenties:

  • Je beschikt minstens over een bachelor denk niveau en kan relevante ervaring voorleggen;
  • Organisatorisch ben je enorm sterk en je kan goed een overzicht bewaken;
  • Je bent communicatief sterk (zowel schriftelijk als mondeling);
  • Men ziet jou als een echte teamplayer en je werkt goed en graag samen binnen een multidisciplinair team;
  • Je beschikt over de nodige commerciële vaardigheden;
  • Een goede kennis van MS Office. Kennis salesforce is een pluspunt;
  • Indien je ervaring hebt in lesgeven, presentaties geven, … is dit een mooi extra troef.

Zie jij jezelf als geschikte kandidaat voor deze vacature? Lees hieronder wat onze klant jou allemaal kan bieden!

  • Een interventieaanvraag opstellen of plannen (onderhoud, schoonmaak, ophaling, ...)
    De uitvoering controleren
  • Post, pakketten, vervaldagberichten en huurkwitanties ontvangen of verdelen
  • Gemeenschappelijke toestellen controleren en onderhouden
  • Toezicht houden op ruimtes en goederen
    Controleren of bewoners, huurders of bezoekers het interne reglement naleven
  • Beschadigde elementen vervangen of herstellen (lampen, kraankoppelingen, bijschilderen, ...)
  • Vuilnisbakken, containers of laadbakken onderhouden en ter beschikking stellen
    Gescheiden afvalsortering controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Huurders, bewoners, bezoekers, hulpdiensten, ... informeren en wegwijs maken
  • Het beheer van gebouwen van een onderneming opnemen
  • Klachten van gebruikers, klanten, residenten, ... verzamelen en behandelen
  • De veiligheidsuitrusting en de staat van het gebouw controleren
  • Gemeenschappelijke ruimtes en de directe omgeving schoonmaken
  • Instaan voor de opeenvolging van huurders (staat van de ruimtes controleren, nieuwe huurders rondleiden, ...)
    Huur innen
  • Sleutels van appartementen beheren en bewaren
  • Groene ruimtes en speelweides onderhouden
  • Het zwembad en aanpalende lokalen controleren en onderhouden
  • Toezicht houden op het aanzicht, de netheid en de hygiëne van de gemeenschappelijke ruimtes, lokalen en uitrusting
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • De betrokken diensten informeren over klachten, afwijkingen, problemen en beschadigingen

Aanbod

What's in it for you? In ruil voor je harde werk en prestaties mag je rekenen op onderstaand uitgebreid pakket:

  • Een uitdagende en afwisselende functie in een snelgroeiend en dynamisch bedrijf;
  • Je hebt meteen een vast contract in handen;
  • Flexibele werktijden : je start tussen 7u en 9u.
  • Je werkt 40u/week waardoor je beschikt over 12 betaalde ADV dagen.
  • 1 dag van thuis werken is mogelijk;
  • Een goede verloning naar ervaring aangevuld met extralegale voordelen zoals bedrijfswagen , maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques, hospitalisatieverzekering voor gans het gezin vanaf dag 1, groepsverzekering en fietsleaseplan na voldoende anciënniteit;

Klaar om deel uit te maken van dit boeiende bedrijf? Solliciteer vandaag nog en vertel ons waarom jij de perfecte match bent!

VG.431/BUO, B.00222-405-20121112, B.00222-406-20121112, W.INT.237,W.SO.237, DG.LAV.004

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht